لنز زیبایی مردانه | نگاهی متفاوت در نگاه مردان

لنز زیبایی مردانه

پیگیری زیبایی و گشتن دنبال آرایشگاه و لوازم آرایشی فقط محدود به زنان نیست و مردان هم می‌توانند از ابزارهایی مانند لنز زیبایی مردانه استفاده کنند. برخلاف سال‌های گذشته، امروزه صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در حوزه مردان هم پیشرفت جالب توجهی در داشته و مردان به فکر محصولات مختلف مراقبت از پوست و افزایش جذابیت خود هستند.

لنزهای تماسی رنگی یکی از محصولات جادویی است که می‌تواند نگاهی متفاوت در نگاه مردان ایجاد کند و به نوعی جذابیت و ابهت آنها را به رخ بکشد. البته این حقیقت هم در مورد لنزهای تماسی مردانه وجود دارد که تعداد آنها محدودیت بیشتری داشته و استفاده از آنها تحت شرایط خاصی انجام می‌گیرد. پس اگر شما هم از کسانی هستید که به فکر استفاده از لنز زیبایی مردانه افتاده‌اید با ما همراه باشید تا چند نکته مهم و چند رنگ ایده آل را برای شما معرفی کنیم.

چند نکته مهم در مورد لنز زیبایی مردانه

عکس لنز رنگی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد برندهای تولید کننده و همچنین انواع مختلف لنز زیبایی مردانه صحبت کنیم لازم است که چند نکته و چند اصل کلی در مورد این لنزها به خاطر داشته باشیم که به طور مستقیم بر انتخاب نهایی ما تأثیر گذار هستند. به طور کلی شرایط مردان در استفاده از لنز تماسی نسبت به شرایط زنان پیچیده‌تر است و با محدودیت بیشتری همراه هستند. پس چند مورد زیر در خرید لنز رنگی می‌تواند به شما کمک کند:

  • در مردان استفاده از لنز رنگی با محدودیت بیشتری مواجه است و معمولاً تنوع رنگی برای آنها کمتر است.
  • مردان نکات بهداشتی و درمانی را نسبت به زنان کمتر رعایت می‌کنند و این انگیزه آنها را برای استفاده از لنز کمتر می‌کند.
  • حساسیت مردان نسبت به شکل ظاهر و تغییر رنگ چشم مثبت به زنان کمتر است و تمایل آنها به استفاده از لنز کمتر است.
  • استفاده از مواد آرایشی در مردان کمتر بوده و به همین دلیل از این جهت ملاحظات بهداشتی کمتری دارند.
  • تنوع شغلی مردان به شکلی است که برای برخی از آنها استفاده از لنز تماسی بهترین گزینه ممکن و برای برخی از آنها خرید عینک طبی انتخاب بهتری است.
  • معمولاً برای مردان استفاده از رنگ‌های شاد توجیه چندانی ندارد و بیشتر به سمت لنزهای با رنگ ترکیبی با رنگ‌های سرد و خنثی می‌روند.

الگوی کلی خرید لنز رنگی برای مردان

عکس لنز رنگی

یک مرد یا یک جوان قبل از خرید لنز باید به سراغ فاکتورهای ظاهری و ویژگی‌های شخصی خود برود تا با مقایسه آنها به یک گزینه مناسب و ایده آل برسد. این فاکتورها شامل مواردی مانند رنگ مو، رنگ پوست و شرایط حرفه‌ای فرد می‌شوند. با این تفاسیر شما می‌توانید الگوی زیر را در نظر بگیرید:

انتخاب لنز با توجه به رنگ پوست

اصولاً مردانی که از پوست سفید بهره می‌برند محدودیتی در انتخاب رنگ لنز ندارند و شانس آنها برای پوشیدن لنزهای رنگی بیشتر است.

مردان با پوست گندمی و پوست سبزه بهتر است لنزهای با رنگ تیره مانند لنز خاکستری و لنز طوسی عسلی را انتخاب کنند. مردان با پوست تیره و شکلاتی ترجیحاً باید از لنزهای با رنگ تیره مانند لنز قهوه‌ای سوخته یا لنز قهوه‌ای فندقی را استفاده کنند.

انتخاب لنز زیبایی مردانه با توجه به رنگ مو

ترکیب رنگ مو سیاه با پوست سفید بهترین انتخاب برای انتخاب لنز رنگی مردانه محسوب می‌شود و این افراد در انتخاب رنگ لنز محدودیتی ندارند.

مردان مو بور می‌توانند به سمت لنزهای شادتر مانند لنزهای سبز و لنزهای آبی به صورت ترکیبی بروند. بهترین انتخاب برای مردان با موهای جوگندمی استفاده از لنز خاکستری است که کاملاً با شرایط ظاهری آنها همخوانی دارد.

انتخاب رنگ لنز با توجه به شرایط حرفه‌ای

اصولاً کسانی که در موقعیت شغلی برجسته قرار دارند و وظیفه مدیریت یک گروه را بر عهده دارند باید از لنزهایی استفاده کنند که آن‌ها را با ابهت بیشتر نشان دهد. انتخاب مناسب برای مدیران و برای رئیس یک قسمت، لنزهای خاکستری است که بیشتر شخصیت‌های اساطیری و قدرتمند را به رخ می‌کشد.

اما اگر شما به دنبال جذب نگاه دیگران هستید و به شکل‌های مختلف می‌خواهید جلب توجه کنید، لنز رنگی آبی بهترین انتخاب ممکن است. اگر هم به دنبال یک نگاه گرم و صمیمی می‌گردید می‌توانید از لنز عسلی یا لنز طوسی عسلی کمک بگیرید که به شکلهای مختلف برای شما مناسب است.

معرفی چند رنگ ایده آل برای انتخاب لنز زیبایی مردانه

لنز رنگی

شرایط ویژه مردان باعث می‌شود که پیشنهاد دادن رنگ منحصر به عنوان لنز زیبایی مردانه سخت باشد. اما در هر صورت برخی از برندهای معروف اقدام به تولید لنزهای تماسی کرده‌اند که در شرایط مختلف امکان استفاده از آنها وجود ندارد. با این تفاسیر شما ۴ گزینه در اختیار خواهید داشت:

لنز رنگی خاکستری

رنگ طوسی بهترین انتخاب ممکن برای لنز رنگی مردانه است که هم با ویژگی‌ها و شرایط شخصی آنها هماهنگی دارد و هم گزینه‌های مطلوبی در اختیار آنها قرار می‌دهد. لنزهای خاکستری مانند لنز طوسی عسلی و لنز خاکستری روشن توسط برندهای مختلفی مانند فرشلوک و برند ایر اپتیکس تولید می‌شوند که میزان راحتی و کیفیت رنگ آن‌ها می‌تواند جذابیت و هیبت را به مردان برگرداند. لنز زیبایی مردانه طوسی به کسانی که در یک سطح بالا مدیریت می‌کنند و نیاز به نشان دادن ابهت خود دارند بهترین انتخاب ممکن است.

لنز رنگی عسلی

لنز رنگی عسلی از جمله لنزهای با رنگ گرم محسوب می‌شود که رنگ آن بین قهوه‌ای و سبز قرار می‌گیرد و برای اکثر افراد و با رنگ پوست و رنگ موی مختلف کاربرد دارد. این لنزها به دلیل ذات گرم خود مورد استقبال بیننده قرار می‌گیرند و برای کسانی که به دنبال جذب مخاطب خود هستند بهترین انتخاب ممکن است.

برای روانشناسان، بازاریابان و فعالان حوزه صنعت لنز عسلی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانند در گردهمایی‌های خود از آن استفاده کنند. لنزهای عسلی گزینه‌های ترکیبی زیادی مانند لنز عسلی دور مشکی، لنز عسلی کاراملی و لنز عسلی آبی وجود دارد که هر کدام از آنها با توجه به شرایط فرد انتخاب می‌شوند.

 لنز رنگی سبز

مردانی که به دنبال ظاهر اروپایی و آمریکایی می‌گردند می‌توانند از لنز زیبایی مردانه سبز استفاده کنند. البته لنز سبز خالص برای مردان انتخاب چندان مناسبی نیست و این گزینه بیشتر به عنوان لنز زنانه استفاده می‌شود.

اما مردان می‌توانند از گزینه‌های ترکیبی مانند لنز سبز یشمی یا لنز سبز عسلی و لنز سبز دور مشکی استفاده کنند که ترکیب بهتر و جذابتری به وجود آورده است. از برندهای تولید کننده لنز سبز می‌توان به برند فرش لوک و برند سولکو اشاره کرد که هر کدام از آنها شرایط متفاوتی دارند و شما می‌توانید در قسمت لنز سبز این مشخصات را مطالعه کنید.

لنز رنگی آبی

لنزهای آبی یکی دیگر از محبوب‌ترین گزینه‌ها به عنوان لنز زیبایی مردانه است که نوعی رنگ متفاوت و خاص محسوب می‌شود. لنزهای آبی به دلیل ترکیب شدن با رنگ‌های مختلف مانند لنز آبی خاکستری و لنز آبی عسلی گزینه انتخاب بسیاری از مردان هستند.

اگر چه نمونه‌هایی از استفاده از لنز آبی یخی در مردان دیده شده، اما بهترین انتخاب برای آنها لنزهای آبی با رنگ سرد و با رنگ تیره است. مردم برای استفاده از این لنزها می‌توانند به سراغ برند هرا و برند ایر اپتیکس بروند که محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لنز در دنیا هستند.

باید قبول کنیم که خرید لنز زیبایی مردانه نسبت به زنان سخت‌تر است و این کار ما را برای انتخاب بهترین گزینه سخت می‌کند. اما شما هم می‌توانید به کمک این مطلب و همچنین مشورت با کارشناسان بینا اپتیک بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. اگر سوالی دارید می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید یا به طور مستقیم با ما تماس بگیرید.

مطالعه چهار مطلب زیر در این زمینه به شما کمک می‌کند:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید