عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا | شصت سال هست که فکر و ذهن ما این بوده که جنس خوب و با کیفیت بدست مردم برسونیم برای همین گشتیم و یکی از بهترین بیمه های تکمیلی رو پیدا کردیم ، یعنی بیمه درمان دانا .

ما یکی از قدیمی ترین عینک فروشی های تهران هستیم ( بصورت حضوری ) و شاید یک جورایی اولین فروشگاه اینترنتی عینک باشیم که با توضیحات کامل و شفاف خود امکان خریدی آسان را برای مشتریهامون فراهم کرده ایم ؛ خریدی که شما میتوانند به راحتی اجناس را ببینند و مطمئن باشید که همه محصولات کاملا بقیمت و دارای اصالت کالا میباشند .

ما بتازگی طی قراردادی با شرکت بیمه دانا ، خدمات آنلاین را برای بیمه شدگان امکان پذیر کرده ایم بطوریکه اشخاص بیمه شده نیازی به پرداخت وجه بابت خرید خود را ندارند و تنها با گفتن کد ملی خودشون و ثبت در سامانه آنلاین بیمه دانا و ارایه نسخه پزشک + کپی کارت ملی  از مبلغ سطح پوشش خود استفاده مینمایند . توجه داشته باشید که این مبلغ پس از کسر مبلغ فرانشیز میباشد.

 

 

فرقی نمیکنه که کجای ایران باشید ! 

فقط نیاز هست که بصورت حضوری و یا غیر حضوری اون محصولی رو که میخواهید انتخاب و سپس اقدام به خرید بنمائید . توجه داشته باشید برای استفاده از این فرصت باید نسخه پزشک متخصص + کپی کارت ملی خود را به ما برسانید تا عینک طبی مطابق نسخه پزشک خودتون داشته باشید !

در این وب سایت علاوه بر ارائه اطلاعات و مباحث تخصصی در زمینه فریم های طبی و آفتابی، مطالب و نکات خواندنی درباره برندهای پرطرفدار و تاریخچه آن ها و نیز توضیحات تخصصی در مورد عدسی عینک نیز ارائه میگردد. هم چنین انواع فریم های طبی و آفتابی جدید و به روز برای فروش آنلاین قرار داده شده است.

همچنین توجه داشته باشید که می توانید با بارگذاری نسخه پزشک خود در بخش ” ارسال نسخه پزشک ” از خدمات مشاوره برای انتخاب عدسی مناسب و دلخواه خود بهره مند شوید.

 

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه

 

ساخت و آماده سازی عدسی و عینک طبی شمادر کارگاه مجهز و تمام اتوماتیک عینک بینا انجام می شود ، دستگاهی که دقیق ترین و پیچیده ترین عدسی ها را در سریعترین زمان ممکن میتراشد.

سایر محصولات مربوط به عینک از جمله انواع بند و زنجیر، دستمال و اسپری برای انتخاب و خرید شما در فروشگاه نیز موجود میباشند .

عینک بینا | عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا

دیدگاهتان را بنویسید