عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا

ما یکی از قدیمی ترین عینک فروشی های تهران هستیم ( بصورت حضوری ) و شاید یک جورایی اولین فروشگاه اینترنتی عینک باشیم که عضو اتحادیه عینک تهران باشیم و با توضیحات کامل و شفاف خود امکان خریدی آسان را برای مشتریهامون فراهم کرده ایم ؛ خریدی که شما میتوانند به راحتی اجناس را ببینند و مطمئن باشید که همه محصولات کاملا بقیمت و دارای اصالت کالا میباشند .

ما بتازگی طی قراردادی با شرکت بیمه دانا ، خدمات آنلاین را برای بیمه شدگان امکان پذیر کرده ایم بطوریکه اشخاص بیمه شده نیازی به پرداخت وجه بابت خرید خود را ندارند و تنها با گفتن کد ملی خودشون و ثبت در سامانه آنلاین بیمه دانا و ارایه نسخه پزشک + کپی کارت ملی  از مبلغ سطح پوشش خود استفاده مینمایند . توجه داشته باشید که این مبلغ پس از کسر مبلغ فرانشیز میباشد.

فرقی نمیکنه که کجای ایران باشید ! 

فقط نیاز هست که بصورت حضوری و یا غیر حضوری اون محصولی رو که میخواهید انتخاب و سپس اقدام به خرید بنمائید . توجه داشته باشید برای استفاده از این فرصت باید نسخه پزشک متخصص + کپی کارت ملی خود را به ما برسانید تا عینک طبی مطابق نسخه پزشک خودتون داشته باشید !

در این وب سایت علاوه بر ارائه اطلاعات و مباحث تخصصی در زمینه فریم های طبی و آفتابی، مطالب و نکات خواندنی درباره برندهای پرطرفدار و تاریخچه آن ها و نیز توضیحات تخصصی در مورد عدسی عینک نیز ارائه میگردد. هم چنین انواع فریم های طبی و آفتابی جدید و به روز برای فروش آنلاین قرار داده شده است.

همچنین توجه داشته باشید که می توانید با بارگذاری نسخه پزشک خود در بخش ” ارسال نسخه پزشک ” از خدمات مشاوره برای انتخاب عدسی مناسب و دلخواه خود بهره مند شوید.

ساخت و آماده سازی عدسی و عینک طبی شمادر کارگاه مجهز و تمام اتوماتیک عینک بینا انجام می شود ، دستگاهی که دقیق ترین و پیچیده ترین عدسی ها را در سریعترین زمان ممکن میتراشد.

سایر محصولات مربوط به عینک از جمله انواع بند و زنجیر، دستمال و اسپری برای انتخاب و خرید شما در فروشگاه نیز موجود میباشند .

عینک بینا | عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا

 

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه

 

2 thoughts on “عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا

  1. یعقوب عزیزی میگوید:

    سلام، بنده بیمه تکمیلی دانا دارم، رفتیم در یکی از مراکز طرف قرارداد درخواست عینک طبی کردم، منشی گفتند که سقف ارائه خدمات ما50عینک است که تکمیل ‌شده، برای دوره جدید بیایید. آیا همچین چیزی است؟

دیدگاهتان را بنویسید