رنگ لنز خاکستری | گزینه محبوب برای زنان و مردان

رنگ لنز خاکستری به دلیل ذات و حالت روانشناسی رنگ خاکستری محبوبیت خوبی در بین افراد با مزاج سرد دارند و معمولاً به عنوان یک گزینه محبوب برای مردان شناخته می‌شود. لنزهای خاکستری به دلیل طبیعت خنثی رنگ خود به خوبی با رنگ‌های گرم و سرد ترکیب می‌شود و می‌توان لنزهای ترکیبی یا حتی لنزهای دور مشکی زیبایی به کمک آنها به وجود آورد. به همین دلیل از لنز رنگی خاکستری و لنز رنگی طوسی به عنوان یک گزینه محبوب برای مجالس و مراسم‌های رسمی یاد می‌شود.

اگر دوست دارید که در خرید لنز رنگی به سراغ رنگ لنز خاکستری بروید و در مورد آن نگران هستید در اینجا با ما همراه باشید تا این گزینه را از زوایای مختلف بررسی کنیم.

چه افرادی می‌توانند از رنگ لنز خاکستری استفاده کنند

رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی شناخته می‌شود که هم امکان ترکیب با رنگ‌های گرم و هم امکان ترکیب با رنگ‌های سرد را دارد. این رنگ به نوعی باعث آرامش در چهره فرد می‌شود و در مورد مردان می‌تواند اقتدار آن‌ها را نشان دهد. معمولاً نویسندگان برای توصیف افراد اساطیری از رنگ چشم خاکستری برای آن‌ها استفاده می‌کنند. افراد با شرایط زیر بهترین گزینه برای استفاده از رنگ لنز خاکستری هستند:

  • مردانی که در یک شرکت یا در یک سازمان به عنوان مدیر فعالیت می‌کنند؛
  • خانم‌هایی که به دنبال تغییر رنگ چشم خود هستند و در یک فضای رسمی کار می‌کنند؛
  • افرادی که دارای پوست روشن و رنگ مو پرکلاغی هستند؛
  • کسانی که رنگ پوست آنها به رنگی روشن می زند؛
  • افرادی که رنگ پوست آنها صورتی یا اصطلاحاً سرد است؛
  • افرادی که از پوست گندمی یا تیره بهره می‌برند، بهتر است که رنگ لنز خاکستری را با رنگ‌های گرم‌تر ترکیب کنند؛
  • افراد با پوست زرد باید از لنز خاکستری دور مشکی استفاده کنند؛
  • افراد با رنگ مو نقره‌ای می‌توانند به کمک لنزهای خاکستری یک تیپ نقره‌ای برای خود ایجاد کنند.
  • خانم‌ها برای بالا بردن جذابیت خود می‌توانند رنگ لنز خاکستری عسلی استفاده کنند و در مراسم‌های خاص از رنگ توصیه آبی کمک بگیرند.

استفاده از لنز خاکستری به همراه پوشش‌های مختلف

لنز رنگی

موارد ذکر شده در بندهای قبلی برای کسانی که به فکر انتخاب رنگ لنز خاکستری هستند یا برای خرید لنز طبی رنگی خاکستری اقدام می‌کنند به شکل عمومی مناسب هستند. اما کسانی که می‌خواهند رنگ لنز را با توجه به نوع پوشش و تیپ خود انتخاب کنند، موارد زیر را رعایت کنند:

لنز خاکستری و تیپ رسمی

مردان و زنان در تیپ رسمی خود می‌توانند از لنز خاکستری استفاده کنند.  خانم‌ها در مراسم‌های عمومی و جشن‌های خانوادگی بهتر است که از رنگ‌های ترکیبی گرم با پوشش‌های رسمی و بلند استفاده کنند. مردان در جلسات اداری بهتر است از کت و شلوار خاکستری و لنز خاکستری استفاده کنند تا ابهت خود را حفظ کنند و در کنار آن نوعی سردی به طرف مقابل القا کنند. اما مردان در مراسم‌های رسمی مانند عروسی بهتر است از کت و شلوار مشکی با لنزهای خاکستری استفاده کنند.

لنز خاکستری و تیپ‌های امروزی

خانم‌هایی که تیپ‌های امروزی را ترجیح می‌دهند دو مسیر متفاوت دارند. کسانی که از رنگ‌های شاد استفاده می‌کنند، بهتر است که از لنز خاکستری دور مشکی استفاده کنند. اما کسانی که رنگ‌های سردتر را ترجیح می‌دهند، استفاده از رنگ لنز خاکستری چندان مناسب نیست و پیشنهاد خوبی حساب نمی‌شود.

لنز خاکستری و لباس مجلسی

استفاده از لنزهای خاکستری رنگ در مراسم‌ها و مجلس‌ها مانند عروسی‌ها و جشن تولد باید ترکیب مناسبی با رنگ لباس مجلسی بسازد. استفاده از رنگ لباس سرد مانند آبی و خاکستری و طوسی و ترکیب آنها با رنگ لنز خاکستری نمای جالبی ایجاد نمی‌کنند و نوعی سردی خاص در قیافه شما به وجود می‌آورد. پس سعی کنید که از لنزهای خاکستری ترکیبی با رنگ عسلی یا قهوه‌ای استفاده کنید و ترجیحاً از نوع دور مشکی باشد. اما برای لباس‌های گرم‌تر مانند رنگ قرمز و رنگ قهوه‌ای مشکلی در استفاده از رنگ خاکستری خالص ندارید.

لنز خاکستری و آرایش

به طور کلی اگر به فکر استفاده از رنگ لنز خاکستری به همراه آرایش هستید، در مراسم‌های رسمی سعی کنید از یک آرایش ملایم با سایه چشم تیره استفاده کنید تا رنگ لنز بتوانند به خوبی نمایش داده شود. اما اگر ترجیح می‌دهید که از آرایش غلیظ استفاده کنید، توصیه ما این است که در وهله اول از لنز خاکستری دور مشکی کمک بگیرید و در کنار آن از رنگ‌های ترکیبی مانند لنز طوسی آبی و لنز طوسی عسلی استفاده کنید. در این صورت رنگ لنز شما جلوه بیشتر و بهتری پیدا می‌کند.

چند توصیه برای استفاده از لنز خاکستری

لنز رنگی

برای تکمیل این بحث باید به چند نکته و چند توصیه در استفاده از رنگ لنز خاکستری اشاره کنیم تا شما در استفاده از آن دچار افراط و تفریط نشوید:

  • رنگ خاکستری یک رنگ خنثی محسوب می‌شود، اما ذاتاً سرد است و مواظب استفاده از رنگ‌های سرد باشید؛
  • بهتر است در مراسم رسمی از لنزهای تک رنگ استفاده کنید و در مراسم عروسی به صورت دور مشکی و ترکیبی استفاده کنید؛
  • در اماکن خصوصی مانند جشن‌ها استفاده از تیپ نقره‌ای چندان جالب نیست و نوعی نگاه بازدارنده ایجاد می‌کند؛
  • در رنگ‌های گرم به عنوان پوشش از لنز تک رنگ و در نگاه‌های سرد از لنزهای دورنگ و دور مشکی کمک بگیرید؛
  • حتماً برای خرید لنز از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر استفاده کنید.

باید این نکته را متذکر شویم که رنگ لنز خاکستری نوعی رسمیت به نگاه شما می‌بخشد، پس بهتر است سعی کنید از رنگ‌های جذاب و گرم در کنار آن برای مراسم‌های خودمانی استفاده کنید. در ضمن مردان می‌توانند از مدل‌های مختلف این لنزها برای نشان دادن ابهت خود استفاده کنند. برای مشاوره بیشتر در این زمینه می‌توانید سؤالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید یا مستقیماً با کارشناسان بینا اپتیک تماس بگیرید.

مطالعه مطالب زیر می‌تواند به شما در این زمینه بیشتر کمک کند:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید