مارک لنز طبی خوب | را با توجه به شرایط چشم خود انتخاب کنید

مارک لنز طبی خوب را با توجه به شرایط چشم خود انتخاب کنید

بارها در مطالب قبلی به این نکته اشاره کردیم که ما نمی‌توانیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک لنز یا به عنوان مارک لنز طبی خوب معرفی کنیم. در حقیقت بهترین اصطلاح مناسب‌ترین لنز طبی چشم است که با توجه به شرایط فرد پیشنهاد می‌شود. اما از آنجایی که اکثر مخاطبان ما و کاربران اینترنت به مسئله مارک و برند علاقه دارند ما هم به تبع همین موضوع به معرفی مناسب‌ترین برندهای لنز طبی در بازار با توجه به شرایط افراد خواهیم پرداخت .

این نکته را در ابتدا به خاطر داشته باشید که برای پیدا کردن مارک لنز طبی خوب در وهله اول شما باید وضعیت چشم خود را بشناسید و سپس برای خرید لنز طبی اقدام کنید.

مارک لنز طبی خوب داریم؟!

لنز رنگی

قبل از اینکه بخواهیم به شکل جدی وارد بحث معرفی مارک لنز طبی خوب برویم باید به این سؤال پاسخ دهیم که چه چیزی می‌تواند خوب بودن یک برند را تأیید کند؟ آیا واقعاً کیفیت محصولات برخی از شرکت‌ها نسبت به برندهای دیگر برتر است؟ آیا صرف تولید یک لنز توسط یک برند خاص می‌تواند تأیید کننده کیفیت آن باشد. شاید چند جمله زیر در این مورد به شما کمک کند:

  • لنز طبی ایر اپتیکس و لنز طبی سولکو از جمله بهترین لنزها در بازار هستند
  • لنز طبی آرین به عنوان یک برند قدیمی و ارزان قیمت در بازار شناخته می‌شود
  • انتخاب قطر لنز، قدرت لنز، انحنای داخلی لنز و همچنین مدت استفاده از لنز نسبت به انتخاب برند آن در اولویت هستند.
  • لنزهای سیلیکون هایدروژل عبور اکسیژن خوبی دارند و برای چشمان خشک مناسب هستند.

بنابراین شما با توجه به این چهار مورد می‌توانید مارکها و برندهای مختلف لنزهای طبی و لنزهای طبی رنگی را در کنار یکدیگر قرار دهید و بهترین آنها را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

چه مارک لنز طبی خوبه؟

حالا برای این که پاسخ مناسبی به کاربران و مشتریان خود بدهیم و به آنها چند مارک لنز طبی خوب معرفی کنیم سعی می‌کنیم که بهترین گزینه‌های موجود در بازار را با توجه به شرایط افراد پیشنهاد دهیم:

اگر یک لنز طبی همه کاره می‌خواهید: ایراپتیکس (Air Optix)

لنز رنگی

برند ایر اپتیکس از جمله برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید لنزهای طبی و لنز رنگی است که کیفیت محصولات آنها در سطح بین الملل اثبات شده هستند. معمولاً شرکت لنز ایر اپتیکس برای افراد با شرایط مختلف مانند خشکی چشم، آستیگماتیسم، لنزهای چند کانونی و لنزهای ماهانه و سالانه گزینه‌های مختلفی دارد که همه آنها با کیفیت بالا و میزان عبور اکسیژن مناسب ساخته شده‌اند. ضخامت مناسب در طراحی لنز، سهولت در جا گذاری و برداشتن لنز، استفاده از تکنولوژی تری کامفورت و ضخامت بسیار کم و مرطوب کنندگی سطح در حد ۳۷ درجه باعث شده که برند ایر اپتیکس به عنوان یک مارک لنز طبی خوب در بازار شناخته شود

اگر یک لنز طبی برای چشمان خشک می‌خواهید:

افرادی که دچار خشکی چشم هستند یا در مناطقی زندگی می‌کنند که احتمال خشک شدن اشک چشم آنها زیاد است یا باید یک لنز مناسب و استاندارد با توجه به شرایط خود انتخاب کنند یا باید از قطره‌های اشک مصنوعی کمک بگیرند. برای این گروه از افراد ما دو پیشنهاد جذاب داریم:

  • لنز طبی Alcons Dailies Total

این لنزها با توجه به قابلیت تنظیم آب به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در افراد مبتلا به چشم خشک شناخته می‌شود. در ساختار این لنزها بیش از ۸۰ درصد آب استفاده شده است و میزان قدرت عبوردهی اکسیژن آنها هم در حدود ۱۵۶ است. به همین دلیل افراد استفاده کننده از این لنزها نیازی به استفاده از اشک مصنوعی ندارد.

  • لنز طبی ACUVUE

این لنزها با استفاده از تکنولوژی هایدرولکس ساخته شده است که درصد آبرسانی آن‌ها در حدود ۵۸ درصد و میزان عبور اکسیژن از آنها هم در حدود ۱۲۱ هست. تکنولوژی منحصر به فرد استفاده شده در این لنزهای روزانه باعث می‌شود که اجزای اصلی اشک از آب آن جدا شده و به همین دلیل در تمام طول روز فرایند آبرسانی به چشم را انجام می‌دهد. لنزهای طبی اکیویو محدوده وسیعی از بینایی بین منفی ۱۲ تا مثبت ۸ را پوشش می‌دهد و قابلیت دفع بیش از ۹۹ درصد از اشعه نور فرابنفش را دارد.

اگر یک لنز طبی ماهانه می‌خواهید: بوش‌اند لومب (Bausch & Lomb)

کسانی که به  دنبال یک لنز ماهانه هستند و می‌خواهند مارک لنز طبی خوب در این زمینه را پیدا کنند می‌توانند به سراغ لنز ماهانه بوش‌اند لومب بروند. این لنزها برای پوشش محدوده دید بین مثبت ۶ تا منفی ۱۲ مناسب است و بر اساس تکنولوژی MoistureSeal طراحی و ساخته شده و به همین دلیل میزان عبور اکسیژن و میزان آبرسانی لنز در سطح مناسب و استانداردی قرار دارد.

اگر یک لنز طبی چند کانونی می‌خواهید: آکیویو (ACUVUE)

یکی از گزینه‌هایی که شما می‌توانید به عنوان مارک لنز طبی خوب در زمینه لنزهای چند کانونی معرفی کنید برند آکیویو است. در طراحی و ساخت این لنزها از تکنولوژی لاکرون استفاده شده است و جزء پرتقاضاترین لنزها در بازار محسوب می‌شود. شفافیت در دید و امکان استفاده از بخش‌های مختلف لنز برای دیدن مسافت‌های دور و نزدیک باعث شده که این لنزهای چند کانونی به عنوان محبوب‌ترین گزینه در این زمینه شناخته شوند.

اگر یک لنز طبی چند کانونی ماهانه می‌خواهید: ایراپتیکس

لنز رنگی

همانطور که دربند ابتدایی این متن از لنز طبی ایر اپتیکس به عنوان یک مارک معتبر و مناسب نام بردیم در زمینه لنزهای طبی چند کانونی ماهانه هم یکی از بهترین گزینه‌ها در سطح بازار محسوب می‌شود. باید بدانید که این لنزها تنها لنزی است که شما می‌توانید به مدت ۶ شب به صورت شبانه روز استفاده کنید و برای مصرف ۳۰ روز در یک ماه مناسب هستند. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و همچنین مواد اولیه سیکلو هایدروژل باعث شده که کیفیت ساخت این لنزها بسیار خوب بوده و فرد به راحتی از آنها در طول شبانه‌روز استفاده کند.

اگر به دنبال یک لنز طبی شبانه روزی هستید: ACUVUE OASYS

این لنزها به عنوان بهترین مارک برای استفاده شبانه روزی شناخته می‌شود که هم برای بیماران و هم برای افراد سالم در هنگام خواب و در طول روز قابل استفاده است. از این لنزها هم می‌توان برای شش شبانه روز به صورت پیوسته استفاده کرد و امکان استفاده از آنها در طول شبانه روز فقط برای مصرف‌های روزانه وجود دارد. میزان اکسیژن رسانی بالا و رطوبت رسانی خوب از ویژگی‌هایی است که امکان استفاده از این محصولات را در طول شب و روز فراهم می‌کند.

اگر به دنبال لنز طبی آستیگمات هستید: بایوفینیتی (Biofinity)

افراد مبتلا به آستیگماتیسم می‌توانند به سراغ برندهای کوپرویژن بروند که محصولات خود را تحت عنوان بایوفینیتی به بازار عرضه می‌کنند. این لنزها از ماده سیلیکون استفاده شده که تا ۵ برابر میزان عبور اکسیژن بیشتری دارد و در شرایط مختلف و به محض جذب آب نرم می‌شود. این لنزها آبرسانی و اکسیژن رسانی خوبی دارند و افراد مبتلا به خشکی چشم نیازی به استفاده از اشک مصنوعی نخواهند داشت.

باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که گشتن شما در سطح اینترنت به دنبال مارک لنز طبی خوب می‌تواند برندهای مختلفی را به شما معرفی کند. اما مهمترین کاری که شما باید انجام دهید این است که وضعیت چشمها و بینایی خود را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه خود لنز مورد نظر را انتخاب کنید. ممکن است برای برخی از افراد لنز طبی ارزان قیمت به عنوان بهترین مارک لنز در بازار شناخته شود. پس شما هم سعی کنید که با توجه به خواسته‌ها و شرایط خود لنز را انتخاب کنید. البته کارشناسان ما در گروه بینا اپتیک آماده ارائه هرگونه مشاوره را به شما دارند.

از مطالب زیر به عنوان مطلب کمکی استفاده کنید

 

700,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
1,350,000 تومان
مقایسه
مقایسه
تخفیف!
480,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
250,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
380,000 تومان
مقایسه

دیدگاهتان را بنویسید