توضیحات

لنز رنگی سالانه لومینوس

لنز رنگی لومینوس

لنز رنگی لومینوس Luminous برای تغییر رنگ طبیعی چشم مورد استفاده قرار می گیرد تا براحتی بتوانید به ظاهر دلخواه و جذابی برسید. این لنز تماسی رنگی ، تغییر رنگ ظریفی را در چشم شما ایجاد می کنند و این در حالی است که دوربینی و نزدیک بینی هم داشته باشید می توانید از مدلهای لنز طبی رنگی نیز استفاده کنید.

در حالی که این محصول از مجموعه لنزهای رنگی تاثیر زیادی بر روی رنگ چشم شما دارد باید به این نکته توجه داشته باشید که می تواند براحتی تحت تاثیر رنگ مو و پوست شما نیز قرار گیرد. رنگبندی مختلف لنز لومینوس رنگ ایدآل شما را در خود جای داده است و براحتی با استایل شما در تناسب قرار می گیرد.

فروشگاه اینترنتی لنزویژن یک مرکز معتبر فروش لنز رنگی در ایران است. لنز لومینوس جزو محصولاتی است که طبیعی ترین جلوه را با طراحی پسشرفت خود برای مصرف کننده خلق می کند. وقتی به چشمان کسی که این برند را دارد بدون اینکه متوجه حضور اند در چشم شوید ، یک زیبایی طبیعی را مشاهده می کنید.

لنز بسیار طبیعی هستند و با استفاده از فن آوری edge مراقب چشم شما بوده و در تمام طول روز آنها را مرطوب می کنند . این ویژگی خاص برای مناطق خشک مانند خاورمیانه طراحی شده است .

استفاده از لنز راحت و طبیعی

به عنوان یک لنز سالانه ، برای استفاده راحت در طول روز طراحی شده اند ، به طوری که کاربرد آنها آسان است و چشم را تحریک نمی کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به یاد داشته باشید که لنزهای خو را قبل از خواب بیرون بیاورید ، سپس از یک محلول لنز تماسی استفاده کنید تا آنها را تمیز و در جالنزی نگهداری کنید.

ویژگیهای لنز رنگی لومینوس

  • رنگبندی زیبا با الهام از رنگ آرامش بخش طبیعت
  • اگر نسخه لنز چشم دارید لطفـأ نمره چشم خود را انتخاب کنید

مدت زمان استفاده 12 ماه می باشد که به عواملی همچون تمیز نگه داشتن و پارگی نیز بستگی دارد

رنگبندی : لاتین براون – بلو – کریستال – دازلینگ گرین – گری – گرین – هازل – لاتین براون – لاتین گری – لمون – لازورد

: Produt Detaills

Diameter 14.3 mm

Bass curve 8.6 mm

Water content 38%

Material polyhema

Replacement schedule 12 months

Packaging 1 box contains 2 lenses

با آخرین تکنولوژی‌ها در تولید لنز چشم آشنا شوید
نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنز رنگی لومینوس”

محصولات پربازدید