شناسه محصول: عدسی تدریجی آپتکس PROTO OPTEX (CLEAR) 1.50-1-1-2-1-1-2-1 دسته: , برچسب:

توضیحات

عدسی تدریجی فتوکرومیک آپتکس EXPAND OPTEX (PHOTO) 1.60 :اکثر افرادی که با عدسی تدریجی خود احساس راحتی ندارند و یا اینکه به دلایلی, مستعد استفاده از عدسی های تدریجی نمی باشند معمولا دارای عیوب انکساری خاصی مانند اختلاف در توان دوچشمی,توان تجویزی بالا , توان آستیگماتیسم زیاد یا توان ادیشن بیشتر از 2.00 دیوپتر میباشند.

همه موارد ذکر شده , منجر به افزایش آستیگماتیسم های ناخواسته در مناطق جانبی و اثرات متفاوت پریزماتیک در عدسی میگردد بهترین گزینه برای این دسته از افراد , عدسی تدریجی EXPAND از مجموعه عدسیهای تدریجی مورد تایید شرکت بینا اپتیک میباشد یکی از مزایای بارز این عدسی تدریجی در نوع طراحی خاص متریال آن میباشد که توانسته برای فواصل کانونی دید دور , میانی و نزدیک ؛ بیس ؛ کریدور ایده آل و مناسبی را که موجب افزایش حد بینایی شخص میشود ایجاد کند.

مزایا :

  • دید طبیعی دو چشمی بسیار عالی حتی در مناطق جانبی عدسی
  • قدرت تطابق و راحتی بسیار زیاد
  • انتخاب کریدور بصورت اتوماتیک
  • رفع محدودیت در انتخاب فریم عینک
  • قابلیت انتخاب در سه آپشن: INDOOR , OUT DOOR , COMFORT
  • لنز عدسی فشرده میباشد
  • عدسی فتوکرومیک 

پیشنهاد مصرف :

عدسی تدریجی فشرده آپتکس مناسب برای افرادی که به دنبال یک دید حرفه ای با سرعت تطابق بسیار خوب با هر سلیقه ای میباشند. عدسی آپتکس فشرده متعادل ترین  متریال در صنعت اپتیک 27٪ ظریف تر از متریال 1.50 میباشد .ویژگی این متریال محافظت در برابر uv  و مقاوم در برابر ظربه و حرارت است.

عدسی OPTEX با دستگاه های دیجیتالی که خود ساخته کشور آلمان میباشند تولید میشود و در کارگاه تراش عینک سازی بینا بر روی فریم طبی شما به خوبی و با دقت کامل نصب و فیتینگ میگردد .

پوشش ها :

این عدسی با دو پوشش NANO و BLUE NANO ( عدسی با پوشش بلو کنترل ) تولید میشود و شما حق انتخاب یکی از این پوشش ها را دارید

این لنز عینک با ضریب شکست 1.67 با شفافیت بالا (35)  27% ظریفتر از متریال 1.50 محافظت 100 ٪ از uv ومقاوم در برابر ضربه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “”

محصولات پربازدید