لنز رنگ یخی | نگاهی متفاوت به چهره شما

تخفیف!
250,000 تومان
مقایسه
700,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
440,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
660,000 تومان
مقایسه

رنگ لنز یخی را بیشتر بشناسیم

رنگ لنز یخی یکی از رنگ‌هایی است که می‌تواند نگاهی متفاوت به چهره شما ببخشند و به همین دلیل رنگ لنز چشم یخی در بسیاری از مراسم‌ های خاص استفاده می‌شود. لنزهای یخی به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد در بخش‌های داخلی، قابلیت استفاده بر روی رنگ چشم‌های مختلف را دارند. به عنوان مثال شما می‌توانید از این لنزها بر روی چشمان مشکی یا چشمان قهوه‌ای استفاده کنید. این موضوع باعث شده است که تنوع استفاده از رنگ لنز یخی بسیار بالا باشد.

اگر برای خرید لنز برنامه‌ریزی کرده‌اید در این مطلب با ما همراه باشید تا رنگ لنز یخی را بیشتر به شما معرفی کنیم و در کنار آن به برندهای تولیدکننده این محصولات هم بپردازیم.

لنز رنگی

توصیفی از رنگ لنز یخی و معرفی خانواده‌های آن

رنگ لنز یخی یک نوع رنگ خاص با رگه‌های یخی و منجمد در ساختار خود است که امکان ترکیب شدن آن با رنگهای مختلف را می‌دهد. همه ما می دانیم که رنگ یخی یک رنگ مسلط و چیره نیست. این ویژگی رنگ یخی به طراحان کمک می‌کند که از رنگ‌های سرد و رنگ‌های خنثی به خوبی در کنار آن استفاده کنند. بنابراین شاهد استفاده از رنگ‌های گرم در کنار رنگ  لنزهای یخی نیستیم.

کسانی که به فکر استفاده از رنگ لنز های یخی هستند باید به این نکته توجه کند که رنگ یخی نوعی سرما و سردی در رابطه را نشان می‌دهد. استفاده از رنگ‌های دیگر مانند رنگ طوسی و رنگ عسلی این امکان را به طراحان داده که رنگ لنز را کمی به گرما تغییر دهند و جذابیت بیشتری در لنز به وجود بیاورند. بنابراین شما با یک جستجوی ساده در قسمت خرید لنز رنگی می‌توانید نمونه‌های مختلفی از این محصولات را ببینید.

نمونه‌هایی که از این محصولات در بازار موجود است شامل موارد زیر می‌شوند:

 

  • یخی دور مشکی
  • یخی طوسی
  • یخی عسلی
  • یخی خاکستری
  • یخی روشن
  • یخی سبز
  • یخی آبی

 

لنز رنگی

رنگ لنز یخی برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

اصولا رنگ لنز یخی در رنگ سرد و ترکیب شدن آن با رنگ‌های خنثی، نوعی رنگ متفاوت به وجود می‌آورد. بنابراین عکس العمل رنگ پوست‌های مختلف با این رنگ متفاوت است. رنگ پوست افراد سفید پوست تناقض چندانی با رنگ یخی این لنزها ایجاد نمی‌کند. البته کسانی که از آرایش ملایم استفاده می‌کنند، به احتمال زیاد با یک چهره سرد مواجه می‌شوند.

افراد گندمی و افراد کاراملی به دلیل رنگ گرم پوست خود در استفاده از لنزهای یخی مشکل خاصی ندارند. این افراد با لنزهای یخی دور مشکی می‌توانند نوعی مرز ایجاد کنند و از لنزهای یخی روشن برای ایجاد یک نمای متضاد در چهره خود کمک بگیرند.

افراد سیاه پوست و افراد با پوست تیره بهتر است از لنز تماسی یخی استفاده نکند. در این افراد وجهه مناسبی ندارد. اگر می‌خواهید به شدت متفاوت به نظر برسید، بهتر است که از رنگ لنز یخی سبز یا رنگ آبی استفاده کنید.

لنز رنگی

رنگ لنز یخی برای چه رنگ مویی مناسب است؟

به صورت خلاصه، رنگ لنز یخی با موهای مشکی پرکلاغی هماهنگ است، با موهای قهوه‌ای تیره همخوانی دارد، برای موهای بلوند و طلایی انتخاب جذابی نیست، و بهتر است برای موهای رنگی و موهای با سایه آبی و سبز استفاده نشود.

استفاده از لنز لنز یخی با توجه به رنگ چشم

به همان اندازه که برای لنزهای تماسی تنوع رنگی بالایی وجود دارد، نامگذاری های متفاوتی برای رنگ چشم هم وجود دارد. به همین دلیل پرداختن به این جزئیات بسیار سخت است. اما در این جا ما افراد را به سه گروه تقسیم کرده‌ایم تا شما بتوانید الگوهای نزدیک به خود در این مورد استفاده کنید.

  • رنگ لنز روی چشم قهوه‌ای: افراد با چشم قهوه‌ای و قهوه‌ای روشن می‌توانند از لنز های یخی برای تقویت رنگ چشم خود استفاده کند. این افراد بهتر است از همان لنزهای یخی معمولی استفاده کنند.
  • رنگ لنز روی چشم قهوه‌ای تیره: رنگ چشم این افراد با لنزهای یخی عسلی همخوانی بهتری دارد. البته لنزهای یخی روشن به رقیق کردن رنگ چشم آنها کمک می‌کند.
  • رنگ لنز روی چشم مشکی: اگر می‌خواهید متفاوت به نظر برسید، لنز های یخی آبی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید ابهت داشته باشید، لنز طوسی و خاکستری مناسب است. اگر به دنبال تغییر جزئی هستید، لنز روشن انتخاب بهتری است.

لنز رنگی

برندهای تولید کننده لنز یخی در بازار ایران

بدون شک پیدا کردن بهترین مارک تولید کننده لنز یخی در بازار ایران کار سختی به حساب می‌آید. در واقع شما باید بهترین لنز را با توجه به شرایط چشم خود انتخاب کنید. شما ممکن است به یک رنگ خاص علاقه داشته باشید که یک برند آن محصول را نداشته باشد. بنابراین باید سعی کنید که محصول را از یکی از برندهای زیر و با توجه به شرایط چشم خود انتخاب کنید:

  • لنز یخی بیوتی: لنزهای شرکت بیوتی حجم اکسیژن رسانی بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند و یکی از برندهای محبوب در بازار هستند. قطر این لنزها با توجه به اندازه چشم فرد متغیر است و به عنوان یک محصول با کیفیت به فروش می‌رسد.
  • لنز یخی کلیر کالر : شرکت آرین | کلیر کالر یکی دیگر از شرکت‌های تولید کننده لنزهای یخی با 4 تونالیته متفاوت هر کدام 2 تن رنگی دیگر و مجموعا 8 رنگ است. محصولات این شرکت بیشتر برای مصرف سالانه هستند و محتوای آب آن‌ها ۳۸ درصد است. قطر این لنزها 14.5 میلی متر بوده که برای افراد با چشم نسبتاً بزرگ است.
  • لنز یخی ماکسیما: اکثر محصولات شرکت ماکسیما تک رنگ هستند و ایرانی‌ها هم لنزهای ماکسیما را به خاطر اندازه کوچک آن‌ها استفاده می‌کند. قطر این لنزها تنها ۱۴ میلیمتر است و میزان آب استفاده شده در ساختار آنها ۳۸ درصد است. لنز رنگی سالانه ماکسیما محبوب‌ترین نام این شرکت است.
  • لنز یخی نیو کاسمو: محصولات شرکت نیو کاسمو در سه تن رنگی مختلف به بازار عرضه شده‌اند و همه آنها دارای دور مشکی هستند. این لنزها هم برای چشم کوچک مناسب هستند و قطر لنزها ۱۴ میلیمتر است و محتوای آب آن‌ها 45 درصد است.
  • رنگ لنز یخی آرین: محصولات این شرکت کره‌ای محبوبیت بالایی دارند و معمولاً برای افراد با اندازه چشم متوسط استفاده می‌شود. لنزهای یخی آرین برای مصرف سالانه و مصرف فصلی مناسب هستند و میزان آب استفاده شده در ساختار آنها ۳۸ درصد است.
  • رنگ لنز یخی سولکو: سری یخی محصولات این شرکت برای افراد با اندازه چشم کوچک مناسب هستند اندازه قطر لنزها ۱۴ میلیمتر است. در ضمن نمونه‌های مختلف آنها ۳۸ درصد و ۴۳ درصد آب استفاده شده است.
  • رنگ لنز یخی دسیو: این لنز‌ها هم برای افراد با اندازه چشم متوسط مناسب هستند، در نمونه دو ماهه و فصلی به بازار عرضه شدند و میزان آب استفاده شده در ساختار آنها ۳۸ درصد است.
  • لنز یخی آیس کالر: این شرکت ایتالیایی که از تخصصی‌ترین شرکت‌های تولید کننده لنزهای یخی است که لنز تماسی یخی مرواریدی سفید، و پلاتینیومی را تولید می‌کند. قطر اکثر محصولات این شرکت ۱۴ میلیمتر است و ۳۸ درصد از ساختار نظر را آب تشکیل می‌دهد. لنزهای شرکت آیس کالر عمدتاً فصلی هستند و برای سه ماه استفاده طراحی شده‌اند.

از قسمت رنگ لنز می‌توانید اطلاعات کاملتر و دقیق‌تر در مورد رنگ لنز پیدا کنید.

لنز رنگی

قیمت لنز رنگ یخی

اگر به فکر پرداخت قیمت لنز یخی هستید، باید بدانید که قیمت این محصولات بسیار متنوع است. در واقع شما بخواهید لنز را برای چه مدت زمانی استفاده کنید، شرایط ساخت لنز به چه صورت باشد، لنز مورد نظر توسط چه برندی تولید شده باشد، روش خرید حضوری را انتخاب کنید یا از خرید اینترنتی لنز یخی استفاده کنید، یا هر مورد دیگری که فرآیند خرید شما را تحت تأثیر قرار دهد، به طور مستقیم بر روی قیمت لنز تأثیر گذار است.

در انتها توصیه می‌کنم که چهار مقاله زیر را به عنوان مقالات تکمیلی مطالعه کنید:

 

دیدگاهتان را بنویسید