لنز رنگی طبیعی | آشنایی بیشتر انتخاب بهتر

700,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
250,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
660,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
440,000 تومان
مقایسه

با لنز رنگی طبیعی بیشتر آشنا شویم

یکی از سوالاتی که به هنگام استفاده از لنز رنگی از شما پرسیده می‌شود، این است که رنگ چشم خود شما چه مشکلی داشت یا اینکه چرا از لنز رنگی طبیعی استفاده نمی‌کنید؟! اگر مطالب قبلی ما را دنبال کرده باشید، در بین آنها لنزهایی با رنگ‌های متفاوت مانند زرد یا طلایی یا حتی لنز سبز را می‌بینید. طبیعتاً پیدا کردن انسانی با این رنگ چشم تقریباً غیر ممکن است. این دسته از لنزهای رنگی بیشتر برای مراسم‌های خاص مانند مراسم هالووین استفاده می‌شود و کاربرد عمومی ندارند.

اما در طرف مقابل نیز لنزهایی مانند لنز طوسی، لنز عسلی، لنز قهوه‌ای و گزینه‌های مشابه آنها وجود دارد که تحت عنوان لنز رنگی چشم  طبیعی شناخته می‌شوند. این لنزها رنگ منحصر به فرد یا پیچیده‌ای ندارند و فرد می‌تواند از آنها به عنوان یک تقویت کننده یا تشدید کننده رنگ چشم هم استفاده کند. حالا با ما همراه باشید تا لنز رنگی طبیعی را بیشتر معرفی کنیم.

لنز رنگی

معرفی کلی لنز رنگی طبیعی

لنز رنگی طبیعی به آن دسته از لنزهای رنگی گفته می‌شود که رنگ لنز از جمله رنگ‌های طبیعی موجود در بین انسان‌هاست و حتی در برخی موارد تنها به تشدید رنگ چشم به فرد کمک می‌کنند. این دسته از لنزهای رنگی محبوبیت بیشتری دارند و امکان استفاده از آنها در فضاهای عمومی و حتی در فضاهای کاری هم فراهم است. به این دسته، می‌توانید لنز طبی رنگی طبیعی را هم اضافه کنید که مخصوص افراد عینکی است. بنابراین فرد می‌تواند از وضعیت بینایی خود اطمینان کامل داشته باشد و از طرف دیگر رنگ چشم خود را با توجه به سلیقه دلخواه تغییر دهد. مزیت لنزهای طبیعی در این است که فرد می‌تواند از رنگ هم خانواده با رنگ چشم خود را انتخاب کند تا دیگران متوجه تغییرات رنگ چشم او نشوند.

لنز رنگی

انواع لنز رنگی طبیعی

انتخاب کردن لنز رنگی طبیعی چشم سخت است و فرد باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرد. اگر از فاکتورهای مختلفی مانند انحنای چشم، قدرت دید لنز، و همچنین قیمت لنز چشم پوشی کنیم، مسئله تنوع لنزهای رنگی برای ما چالش برانگیز است. این تنوع بر مبنای فاکتورهای مختلف شکل می‌گیرد. این فاکتورها عبارتند از:

  • مارک لنز رنگی طبیعی: برای آشنایی با برندهای مختلف تولید کننده این لنزها فقط کافی است که چند دقیقه وقت بگذارید و به سراغ محصولات ما در زمینه لنزهای رنگی بروید. لنز ایراپتیکس ، لنز آرین، لنز دهب، لنز دسیو، لنز سولکو، لنز فستیوال، لنز فرشلوک، لنز ماکسیما و لنز نیو ویژن نمونه‌هایی از شرکت‌های موجود در بازار ایران هستند که هر کدام از آنها محصولات خاص خود را دارند.

 

  • رنگ لنز: در دسته بندی انواع لنز باید به رنگ آنها هم توجه کنیم. معمولاً در بین این گزینه‌ها خبری از رنگ‌های پیچیده و غیر متعارف نیست. شما احتمالاً با گزینه‌هایی مانند لنز رنگی عسلی، لنز رنگی خاکستری، لنز رنگی طوسی، لنز رنگی قهوه‌ای و رنگ و های ترکیبی آنها مانند لنز طوسی عسلی مواجه هستید. از این مرحله به بعد نوع پوشش و وضعیت چهره و موی شما مشخص می‌کند که کدام لنز مناسب‌تر است.

 

  • مدت زمان استفاده: با توجه به مدت زمان استفاده از آن‌ها مدل‌های مختلفی مانند لنز رنگی یکبار مصرف، لنز رنگی هفتگی، لنز رنگی ماهیانه، لنز رنگی فصلی و لنز رنگی سالانه تقسیم بندی می‌شوند. به عنوان مثال شما با خرید لنز سالانه می‌توانید برای یکسال از این لنزها استفاده کنید.

 

لنز رنگی

قیمت لنز رنگی طبیعی

اینکه ما بخواهیم قیمت لنزهای تماسی رنگی را تنها به چند مورد خاص محدود کنیم، امکان پذیر نیست و به احتمال زیاد شما را هم گیج خواهد کرد. شاید بهتر باشد برای اطلاع از قیمت لنزهای رنگی طبیعی با شرکت‌های فروشنده تماس بگیرید و از آنها بخواهید که قیمت محصول را در اختیار شما قرار دهند. دلیل این توصیه ما این است که قیمت لنز طبیعی به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  • برند تولید کننده لنز: این یک موضوع طبیعی در قیمت‌گذاری محصولات مختلف است. به عنوان مثال شما همین الان می‌توانید در سایت ما ببینید که لنز پلانو رنگی سالانه دهب با بالاتری نسبت به بقیه دارد و لنز پلانو رنگی سالانه یوروپا با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت لنز پلانو رنگی سالیانه بیوتی دارای قیمت ارزانی است. بنابراین به عنوان یک موضوع مهم حتماً به برند تولید کننده لنز رنگی توجه داشته باشید.
  • مدت زمان استفاده از لنز: زمانی که شما به فکر استفاده از لنز برای یک سال یا برای یک فصل یا حتی برای یک ماه هستید، طبیعتاً این انتخاب شما در قیمت نهایی لنز رنگی تأثیر گذار است. برای مقایسه قیمت لنز رنگی سالانه فرشلوک ۱۵۰ هزار تومان است، اما قیمت لنز پلانو رنگی فصلی هرا ۹۴ هزار تومان اعلام شده است.
  • رنگ‌های ترکیبی: این فاکتور هم یک موضوع طبیعی در تغییر قیمت محصول است. شما طیف‌های رنگی مختلفی از یک محصول می‌بینید. به عنوان مثال لنز رنگی طوسی دور مشکی، لیزر رنگی طوسی عسلی، لنز رنگی طوسی آبی و موارد این چنینی در بازار وجود دارند که قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است.

لنز رنگی

لنز طبی رنگی طبیعی

بدون شک انتخاب لنز رنگی بسیار طبیعی برای کسانی که محدودیت در بینایی دارند، بسیار مهم است. این افراد به دنبال بهره بردن از دو امتیاز هستند. در وهله اول لنزهای طبی این فرصت را به آن‌ها می‌دهد که شرایط بهتری را در کار خود تجربه کنند. از طرف دیگر لنز این شانس را برای آنها به وجود می‌آورد که تغییراتی در وضعیت چشمان و چهره خود به وجود بیاورند.

 خرید لنز رنگی طبیعی

زمانی که شما به فکر خرید لنز رنگی هستید، به احتمال زیاد به دنبال  بهترین لنز تماسی طبیعی می‌گردید تا بتوانید یک محصول مناسب و ایده آل را انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که این انتخاب شما تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد و شما باید همه این موارد را در نظر بگیرید. از طرفی دیگر شرکت‌های حضوری و اینترنتی مختلفی در زمینه فروش لنز رنگی فعالیت دارند که کار شما را سخت‌تر می‌کند. پس برای پیدا کردن طبیعی‌ترین لنز رنگی در ایران باید به سؤالات زیر پاسخ دهید:

  • فقط لنز رنگی می‌خواهم یا لنز طبی رنگی؟
  • شرایط پوشش و تیپ من به چه صورت است؟
  • رنگ پوست من و رنگ موی من به چه شکل است؟
  • بهترین گزینه ممکن با توجه به برندهای موجود در بازار کدام است؟
  • آیا فقط به دنبال تشدید رنگ چشم خود هستم یا به دنبال تغییر رنگ چشم؟
  • قیمت لنز رنگی طبیعی به چه صورت است؟
  • برای چه مدت زمانی از لنز استفاده می‌کنم؟
  • خرید حضوری یا خرید اینترنتی لنز رنگی؟
  • وضعیت انحنای چشم به چه صورت است و قطر لنز باید چه اندازه‌ای باشد؟

شما چه به دنبال خرید لنز طبی و چه به دنبال خرید لنز رنگی باشید باید به این سؤالات پاسخ دهید تا بتوانید بهترین گزینه موجود در بازار را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که مشاوره با چشم پزشک و اپتومتریست در پاسخ دادن به این سؤالات بسیار مهم است.

انتخاب لنز رنگی می‌تواند در شما یک نگاه متفاوت و جذاب‌تر به وجود بیاورد. اما اگر در انتخاب خود کوتاهی کنید یا فاکتورهای مهم و تأثیر گذار را در نظر نداشته باشید، به احتمال زیاد چالش‌های متعددی به هنگام استفاده از آنها خواهید داشت. خوشحال می‌شویم که در بخش نظرات پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما باشیم. امیدواریم این مطلب ابهامات شما را در زمینه لنز رنگی طبیعی از بین برده باشد، اما مطالعه مطالب زیر به شما کمک می‌کند:

دیدگاهتان را بنویسید