لنز تماسی | 6 مزیت بزرگ استفاده از آن

6 مزیت بزرگ استفاده از لنز تماسی در ورزش

لنز تماسی در ورزش | احتمالاً در برخی از خبرهای خارجی دیده‌ای که فلان ورزشکار از لنز استفاده می‌کند، اما آیا استفاده از لنز تماسی در ورزش توجیه خاص خود را دارد؟! این سوالی است که طرفداران استفاده از لنز بسیار بیشتر به آن می‌پردازند و معتقدند که استفاده از لنز چشم مزیت بیشتری دارد. ما هم با توجه به تجربه‌ای که در زمینه لنز طبی و عینک طبی داشته‌ایم، استفاده از لنز تماسی در ورزش را مناسب می‌دانیم و معتقدیم که می‌توانند نسبت به گزینه‌های دیگر انتخاب بهتری باشد.

با این مقدمه کوتاه به سراغ معرفی شش مزیت بزرگ استفاده از لنز تماسی در ورزش می‌رویم تا ببینیم که ورزشکاران به هنگام استفاده از این گزینه‌ها با چه مزایایی مواجه هستند.

حواس پرتی کمتر!

لنز رنگی

لنزهای تماسی نیازی به تنظیم کردن یا جابجا کردن در حین فعالیت ندارند. شما هرگونه ورزشی را که نیاز به فعالیت جسمانی داشته باشد انتخاب کنید، طبیعتاً یا باید عینک طبی را انتخاب کنید یا لنز طبی. مطمئناً آخرین انتخاب شما عینک طبی است که دردسر زیادی به همراه دارد. این در حالی است که شما به هنگام استفاده از لنز تماسی در ورزش نیازی به تنظیم مجدد و مکرر آن ندارید و به طور کلی حواس‌پرتی‌های شما را از بین می‌برد. خرید لنز طبی این شانس را به شما می‌دهد که با تمرکز بالاتری به دنبال گرفتن جایزه باشید.

وضوح دید بهتر 

عینک‌ها در شرایط آب وهوایی نامناسب سریع بخار می‌گیرند و مشکلاتی را برای صاحب خود ایجاد می‌کنند. البته امروزه لنزهایی با پوشش ضد بخار هم تولید شدند که بخشی از این مشکل لنزهای عینک را از بین بردند. داشتن یک دست عینک طبی با لنز حجیم یا همراه با فریم عینک بزرگ مانع از دید شما می‌شود و ممکن است فرصت‌های زیادی را از دست بدهید. ورزش یک فعالیت رقابتی است و شما باید از لحظات آن به خوبی استفاده کنید. اما به هنگام استفاده از لنز تماسی در ورزش هیچ وقت نگران بخار گرفتن لنزها نیستید و دائماً عملکردی همانند یک چشم سالم را دارید. جالب‌تر اینکه لنزهای تماسی برای روزهای بارانی هم مناسب هستند، زیرا نیاز به پاک کردن قطره آب از سطح عدسی عینک ندارید.

پهنای دید وسیع!

لنزهای تماسی به طور مستقیم بر روی چشم قرار می‌گیرند و به شما یک دید وسیع‌تر و طبیعی‌تر می‌دهند. در حقیقت پهنای دید وسیع به این معنی است که شما تا حد ممکن می‌توانید فضای اطراف خود را پوشش دهید و هیچ مانعی برای دیدن ندارید. خرید لنز روزانه یا خرید لنز یکبار مصرف یک گزینه مفید برای کسانی است که عینک طبی را ترجیح می‌دهند. این افراد می‌توانند در حین فعالیت ورزشی خود از لنز چشم استفاده کنند و در سایر شرایط به همان عینک قدیمی خود پناه ببرند.

انتخاب مناسب به هنگام خطا یا افتادن!

لنز رنگی

جراحت، برخورد فیزیکی، افتادن روی زمین، برخورد دست و پا به سر و صورت و زخمی شدن موارد بسیار طبیعی در ورزش هستند. اما عینک‌ها به هنگام سقوط بسیار خطرناک هستند. حتی اگر شما برای عینک خود از عدسی پلی‌کربنات استفاده کنید باز هم احتمال شکستن آن در اثر ضربه و سقوط وجود دارد. اما لنز تماسی یک لایه نازک بسیار شفاف و بسیار سبک است که به طور مستقیم بر روی چشم شما قرار می‌گیرد و احتمال برخوردشی با آن بسیار کم است. در حقیقت شما به هنگام استفاده از لنز تماسی در ورزش فقط باید مراقب باشید که گرد و خاک وارد چشم نشود.

داشتن ویژگی‌های اضافی!

شاید بعضی از شما به این نکته اشاره کنیم که مقاومت در برابر نور خورشید و گرد و خاک در عینک کوهنوردی، خصوصیات پلاریزه بودن عدسی پلاریزه در ورزش‌های آبی و همچنین جلوگیری از ورود به نور ماوراء بنفش چیزی نیست که با لنز تماسی به دست بیاید.  بررسی‌های ما نشان می‌دهد که شرکت‌های تولید کننده لنزهای چشم ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر نور ماوراء بنفش یا مقاومت در برابر نور خیره کننده را در محصولات خود به وجود آورده‌اند تا در شرایط خاص امکان استفاده از آنها وجود داشته باشد. هیچ کسی نمی‌تواند منکر این موضوع شود که خرید عینک آفتابی اصل بهترین گزینه نسبت به لنز چشم است، اما در مورد ورزش این لنزها هستند که حرف اول را می‌زنند.

لنز تماسی در ورزش  با همه چیز کار می‌کنند!

این یکی دیگر از مزایای استفاده از لنز تماسی در ورزش است که عملاً به عنوان یک گزینه نامرئی شناخته می‌شود. شما بخواهید برای فعالیت ورزشی خود هر کیفیتی را انتخاب کنید، هر کدام از لباس‌های خود را بپوشید یا هر شرایطی به صورت شخصی برای خود به وجود بیاورید، لنزهای تماسی هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورند و کاملاً با نیاز شما همخوانی دارند. لنزهای تماسی بسیار راحت و مفید هستند و می‌توانند به بهبود عملکرد و لذت بردن شما از ورزش کمک کنند.

ما انواع مختلفی از لنز تماسی در فروشگاه بینا اپتیک داریم که توصیه می‌کنم حتماً از آنها دیدن کنید و در صورتی که سوالی داشتید به طور مستقیم و با ما در ارتباط باشید.

مطالعه مطالب زیر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند:

 

 

تخفیف!
1,350,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
485,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
480,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
380,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
770,000 تومان
مقایسه
تخفیف!
370,000 تومان
مقایسه
950,000 تومان
مقایسه

دیدگاهتان را بنویسید