توضیحات

لنز رنگی ایلوژن کالر | سالانه

لنز رنگی ایلوژن کالر

با خرید لنز رنگی ایلوژن کالر Illusion Color میتوانید چشمانی زیبا و جسورانه را برای اطرافیان خود به نمایش بگذارید. می توانید برای هر نوع لباس مجلسی و یا عروسی خود یک جفت از این لنز رنگی را خریداری نمایید. در فروشگاه بینا اپتیک برای شما طیف گسترده ای از رنگهای جذاب از این برند لنز تهیه کرده ایم و هم اکنون برای خرید در دسترس هستند.

تمامی رنگهایی که حتی می توانید دریک رنگین کمان مشاهده کنید که به طور کاملأ حرفه ای با طرح هایی از رنگ عنبیه چشم ترکیب شده اند و می توانند جلوه ای از زیبایی را برای شما به نمایش در آوردند. با استفاده ازهر یک از رنگهای لنز رنکی ایلوژن کالر می توانید استایلی جذاب برای خود طراحی کنید که با هر نوع لباس شما در تناسب کامل باشد. انتخاب به این بسگی دارد که شما را برای شرکت در یک مهمانی می خواهید و یا اینکه برای انجام کارهای عادی روزانه خود. البته می توانید در صورتی که از عینک استفاده می کنید نوع لنزطبی رنگی آن را نیز درشماره های مختلف خریداری نمایید.

وقتی لنز رنگی ایلوژن کالررا خریداری می کنید، دیگرنگران هیج چیزی نباید باشید. این لنز زیبایی بالاترین کیفیت را در بین سایر لنزهای رنگی دارد و ایمنی چشمان شما را تضمین می کند. این لنز چشم با رنگهای کاملأ واقعی به شما امکان را می دهد تا هر نوع نگاهی که می خواهید داشته باشید.

تناسب لنز ایلوژن کالر با استایل شما :

شما می توانید لنز رنگی ایلوژن کالر خود را با آرایش چشم با تن های عسلی ، سبزو حتی طوسی و حتی برخی هایلایت های کاملأ روشن بر روی ابروی خود ست کنید. این کار به شما یک حالت کاملأ ساده و زیبا می بخشد. آیا به دنبال این هستید که ظاهری دراماتیک داشته باشید؟ آرایش چهره با رنگهاش مختللف براق و مژه های بلند و کشیده به چشمان خود اضافه کنید. لباس مخصوص مهمانی بپوشید و در بین مهمانان جزو جذابترین ها باشید.

علاوه بر داشتن کیفیت، لنز رنگی ایلوژن کالر تمامی تلاش خود را در زمینه مد و زیبایی می کند تا و قتی ی توسط مصرف کننده مورد استفاده قرار گرفت با هر رنگ زیبا، مدل مو و لباسی بخوبی در تناسب باشد و بخوبی آنها را زیبا و جذاب کند. پس از تحقیقاتی که در باره مد و لنزهای تماسی در سال 2018 انجام گرفت این نوع لنز رنگی سالانه در ردیف پر فروشترین های آن سال قرار گرفت. مهم است بدانید که این لنز ها ارزش خرید را دارند.

ویژگی لنز رنگی ایلوژن کالر
  • محتوای آب مناسب : استفاده از مواد هاید روژل می تواند در مرطوب نگه داشتن لنز کمک کرده و از خشکی چشم جلوگیری کند.
  • ضد اشعه مضر: فناوری پیشرفته استفاده شده در ساخت آن چشم دربرابراشعه های مضرایمن شود. بدین صورت که یک مانند یک لایه محافظ برای چشم عمل خواهد کرد.
  • داشتن احساس راحت : طراحی لبه های نازک، نفوذپذیری بالای اکسیژن و نرمی فوق العاده این لنز، باعث ایجاد احساس راحتی در مدت زمان طولانی می شود.
  • مورد تایید FDA : فن آوری پیشرفته ساختن با مواد عالی باعث کیفیت برترو راحتی بیشتر در چشم می شود که تمامی اینها موجب دریافت موجوزهای بهداشتی و سلامت چشم می شود.
  • حفظ رنگ طبیعی : تمامی رنگهای لنز رنگی ایلوژن کالرالهام گرفته ازرنگهای طبیعی چشم هستند و کاملأ بر روی چشم طبیعی جلوه می نمایند.
  • اصلاح بینایی چشم : اگر از نوع طبی رنگی آن استفاده کنید می تواند در اصلاح دوربینی و نزدیک بینی به شما کمک کند.
سوالات متداول درباره لنزرنگی ایلوژن کالر
  • چگونه رنگ متناسب خود را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب لنزهای معمولی نیازی به انتخاب کردن نیست و کافی است که با مشخصات نسخه شما همخوانی داشته باشد. اما برای انتخاب رنک از بین رنگهای لنز رنگی ایلوژن کالر در صورت امکان بهتر است که قبل از خرید تست شوند که کار بهداشتی به نظر نمی آید و راه دوم استفاده از گالری عکس مدل های آن است.

خوشبختانه در فروشگاه ما در صفحه مربوط به هر محصول گالری تمامی رنگها را می توانید برروی چشم مشاهده و سپس انتخاب کنید. از آنجا که سلامت چشم خیلی مهم است این بهترین روش خواهد بود.

  • چه مدت زمان لنزایلوژن کالر در چشم باشد؟

توصیه می کنیم که درتمام طول روزبه غیراز شبها که می خواهید به رختخواب بروید آنها را استفاده کنید. موقع خواب حتمأ آنها را از چشم خود بیرون آورده و پس از تمیز کردن با محلول لنز در جالنزی نگهداری نماید.

  • چگونه می توان از لنز رنگی ایلوژن مراقبت کرد ؟

شستن دستها قبل از لمس کردن لنز و شستشوی کامل آنها در مایع لنز مخصوص و استفاده از یک جالنزی کاملأ تمیز که حاوی مقداری محلول لنز باشد. موقع بستن درب جالنزی مراقب باشید که لنز رنگی ایلوژن کالر در بین آنها گیر نکرده و پاره نشود.

 : Produt Detaills

Diameter 14.2 mm

Bass curve 8.6 mm

Water content 45%

Material polymacon

Replacement schedule 12 months

Packaging 1 box contains 2 lenses

با آخرین تکنولوژی‌ها در تولید لنز چشم آشنا شوید
نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنز رنگی ایلوژن کالر”

محصولات پربازدید