4,100,000 تومان

ناموجود

ارسال نسخه پزشک

توضیحات

عینک طبی EXALTO 98P073

عینک طبی EXALTO 98P073 از  برند عینک اورجینالاگزالتو زیر مجموعه کارخانه اگزبیس فرانسه میباشد که مفتخر به دریافت جوایز متعدد طراحی عینک و استفاده از ایده های خلاقانه در نمایشگاه سیلمو ( Silmo ) در سالهای 2017 – 2018 – 2019  شده است ؛ این برند متخصص ساخت عینک های طبی مردانه / عینک طبی زنانه با رنگبندی زیبا و تکنولوژِی منحصر بفرد میباشد که سالانه تعداد زیادی عینک به کشور های متعدد صادر میکند که تنها وارد کننده این برند در ایران از سال 1395 بینا اپتیک میباشد در واقع هر مدل طرح مختص به خودش را دارد و ویژگی متفاوتی به صورت شما میدهد.  

این فریم طبی از مجموعه عینک طبی کلاسیک مردانه و زنانه میباشد که بدلیل ارتفاع بلند فریم ؛ نصب انواع عدسی پرگرسیو ،عدسی بایفوکال ، انواع عدسی طبی تکدید روی آن توصیه میگردد.

رنگ بندی زیبا و مناسب برای اشخاصی که به ظاهر خود اهمیت میدهند ویژه گی اصلی این محصول میباشد.

توضیحات تکمیلی
نوع فریم

طبی

جنس فریم

XP2 & stainless steel

کد رنگ

3

رنگ فریم

grey

رنگ دسته

red – black

رنگ عدسی

سفید

شکل فریم

کلاسیک

عرض عدسی

54

اندازه پُل

19

ارتفاع فریم

36

دسته فنری است؟

بله

فریم بیس دار است؟

خیر

محصول کشور

France

توزیع کننده

Bina optic – Iran – Tehran

کد محصول

EXALTO-98P073

Brand

Brand

عینک اگزالتو

اگزالتو Exalto زیر مجموعه شرکت اگزبیس فرانسه در سال 1992 توسط Jerome colin و daneil arnaud ، در شهر جورا فرانسه شروع بکار کرد دقیقا همان جایی که مهد عینک سازی  و مد در کشور فرانسه میباشد این کارخانه سعی در تولید عینکهای شاد زنانه ؛ عینک کلاسیک مردانه ؛ با نشست راحت روی صورت که بتواند رضایت حداکثری برای مشتریان خود فراهم کند این کار فقط به لطف تخصص ؛ اراده ؛ تلاش برای نوآوری، خلاقیت و توجه به زوایای خاص صورت انسان و نیز جسارت این کارخانه بوده است که توانسته است بمدت 25 سال خود را در سطح عای نگه دارد . گروه کارخانجات اگزبیس دارای 120 نفر کارمند در فرانسه میباشد که با تولید 4 برند , OXIBIS , EXALTO , DELIM , JOOLY محصولات را در بیش از 35 کشور توزیع مینماید که عینک سازی بینا تنها نمایندگی فروش این محصول در ایران میباشد. عینک طبی مردانه فرانسوی EXALTO یکی از بهترین برندهای فرانسوی که چندین بار موفق به دریافت نشان طلایی SILMO شده است این برند جهانی زیر مجموعه شرکت OXIBIS GROUP است که مفتخر به دریافت جوایز طراحی در نمایشگاه سیلمو (  2018 – 2017 – 2016 SILMO ) فرانسه میباشد . شرکت بینا اپتیک از سال 1395 نماینده رسمی و انحصاری در ایران میباشد .

محصولات پربازدید
EXALTO 98P073

ناموجود