عینک برای کودک | پس از تعیین نمره چشم فرزندم، برای انتخاب عینک طبی چکار کنم؟

[vc_row][vc_column]

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |508

3,450,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |509

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |510

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |511

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |512

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |513

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |514

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |515

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |516

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |517

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |518

750,000 تومان
مقایسه

عینک طبی بچه گانه

عینک طبی بینا |519

750,000 تومان
مقایسه
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

عینک برای کودک | پس از تعیین نمره چشم فرزندم، برای انتخاب عینک طبی چکار کنم؟

عینک برای کودک | اگر سری به انجمن‌های خانوادگی زده باشید، احتمالاً جمله (پس از تعیین نمره چشم فرزندم، برای انتخاب عینک طبی چکار کنم؟) و جمله‌های مشابه با آن را بسیار دیده‌اید که اکثر خانواده‌ها در این مورد به بحث و تبادل نظر پرداخته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که تعداد افراد درگیر در انتخاب عینک کودک خود کم نیست و در واقع یک چالش مهم برای آنها محسوب می‌شود. در اینجا به برخی از سؤالات کوتاه و مختصری که باید از خودتان بپرسید پاسخ می‌دهیم و در انتها گروه بینا اپتیک را به شما معرفی می‌کنیم که زمینه خرید حضوری و خرید اینترنتی عینک را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

عینک بچه گانه 2 -مقاله

فرزندتان پسر است یا دختر؟

اولین سوالی که بعد از تعیین نمره چشم فرزندتان باید به آن توجه کنید، این است که فرزند شما پسر است یا دختر؟ توجه داشته باشید که جنسیت فرزند در انتخاب عینک طبی بسیار مهم است و می‌تواند نوع عدسی و حتی فریم عینک را نیز تحت تأثیر قرار دهد. وقتی که فرزند شما پسر باشد، طبیعتاً شیطنت آن بیشتر بوده و توجه آن به جزئیات کمتر است. بنابراین باید سعی کنید یک عدسی محکم مانند عدسی نشکن و عدسی های فشرده انتخاب کنید و ترجیحا یک فریم پلاستیکی یا فلزی برای آن انتخاب کنید.

اما اگر فرزند شما دختر باشد، باید یک فریم ظریف‌تر انتخاب کنید و به رنگ آن اهمیت بیشتری دهید. معمولاً فرزندان دختر به انتخاب رنگ فریم عینک حساسیت بالایی دارند و بیشتر خجالتی هستند. حتی اگر شرایط مالی شما اجازه می‌دهد، سعی کنید برای هر کدام از لباس‌های دختر، یک فریم ست و هماهنگ بخرید.

عینک بچه گانه 1 -مقاله

فرزندتان چند ساله است؟

اشتباه نکنید! منظور ما از چند ساله بودن فرزند شما، انتخاب فریم بزرگ یا کوچک نیست، بلکه عکس العمل آن‌ها و میزان درک آنها از عینک و نحوه استفاده از آنها برای ما در اولویت قرار دارد. اگر فرزند شما کمتر از سه سال باشد، مطمئناً نه به زیبایی عینک توجه دارد و نه بحث مقاومت فریم عینک. در این مورد کیفیت عدسی و سبک بودن آن باید برای شما در اولویت قرار گیرد و در کنار آن طراحی عینک به شکلی باشد که کمترین فشار را به صورت بیاورد. در ضمن در سنین پایین باید از بند پلاستیکی یا نخی برای نگهداری از عینک بر روی چشم فرزندتان استفاده کنید.

اگر سن فرزند شما بین ۳ تا ۷ سال باشد، استحکام فریم عینک را در اولویت قرار دهید و سعی کنید که کودکتان به استفاده از عینک طبی عادت کند چون هر لحظه عینک را پرت میکند و در جواب سئوال شما که آیا بهتر میبینی یا خیر جواب روشن و واضحی نمیدهد پس سعی کنید که مجاب به زدن عینک شود و در عین حال مواظب باشید که روی عینکش پا نگذارد . اما اگر سن فرزند شما بیشتر از ۷ سال است و زمان بیشتری در بین همنوعان خود قرار دارد، مسئله زیبایی فریم عینک، استحکام جنس عینک و کیفیت عدسی عینک را از تمامی جهات بررسی کنید و توجه داشته باشید که کسی برای انتخاب نا صحیح عینک به کودکتان نخندد.

به فکر راحتی فرزندتان باشید

یکی از اشتباهاتی که اکثر خانواده‌ها به هنگام خرید عینک برای فرزندان خود مرتکب می‌شوند، انتخاب عینک با توجه به سلیقه شخصی و بدون در نظر گرفتن شرایط فرزند است. مثلاً شما ممکن است از عینک برند ری بن (Ray Ban) در عینک آفتابی یا برند vogue در عینک های طبی خوشتان بیاید و سعی کنید که از آن برای فرزندتان نیز استفاده کنید. اما این یک اشتباه بزرگ است و شما نمی‌توانید شرایط زندگی و نحوه رفتار فرزندتان را با عکس العمل های خود مقایسه کنید.

یک فرزند کودک شیطنت‌های خاص خود را دارد که شما به عنوان بزرگسال آن‌ها را تجربه نمی‌کنید. شما ممکن است از استفاده از عینک درک درستی داشته باشید، اما نباید فراموش کنید که زدن عینک برای کودک تان یک تغییر جدید است و باید خود را با آن هماهنگ کند. در مورد وزن عدسی و وزن عینک ؛ تغییرات نوع دید نسیت به گذشته خودش نیز همین قوانین وجود دارد و لطفاً هیچگاه خود را به جای فرزندتان قرار ندهید.

سعی کنید در انتخاب عینک طبی برای فرزندتان شرایط فیزیکی و فعالیت آن را در نظر بگیرید و این امکان را به او بدهید که از داشتن عینک و این تجربه جدید لذت ببرد. هیچ وقت فرزند خود را به زدن عینک خاصی مجبور نکنید که شما می‌خواهید.

عینک طبی

به فرزندتان نشان دهید که زدن عینک خجالت ندارد؟

بعضی از کودکان امکان داره که از زدن عینک توی مکان های عمومی خجالت بکشند و بگویند «مامان خجالت می‌کشم». این موضوع زمانی حادتر می‌شود که در مدرسه یا در آموزشگاه توسط سایر همسالان خود مسخره شده و مبارزه با این چالش برای آنها سخت شود. این موضوع حتی برای خانواده‌ها نیز چالش برانگیز است و متاسفانه اکثر خانواده‌ها بدون پی بردن به جنبه روانشناختی زدن عینک، فرزندان را مجبور به استفاده از این ابزار می‌کنند اما باید توجه داشت که عینکی رو انتخاب کنید که مد روز است و از جدیدترین های صنعت اپتیک هست و دنبال صرفه جویی در قیمت و انتخاب عینک قدیمی اما ارزان نباشید.

مطمئناً پس از تعیین نمره چشم توسط چشم پزشک، به شما گفته می‌شود که باید یک عینک طبی مناسب برای فرزند خود انتخاب کنید. این انتخاب باید با توجه به وضعیت رفتاری و شخصیتی ( چقدر کودک شیطونه ) انجام شود. اگر در ابتدای راه متوجه شدید که استفاده از عینک برای آنها بسیار سخت است، سعی کنید با گزینه‌هایی که در اختیار دارید، مانند عینک رنگی و شاد در عین حال با وزن سبک و منعطف، نظرش را جلب کنید و به کودک بگید که چقدر زیبا شدی یا مثلا بگید ووو منم از اینا برای خودم میخوام یادت باشه دفعه بعد به دکتر بگم برای من هم نمره عینک بنویسه و نهایتا به عینک علاقه مندش کنید .

سپس در گام بعدی مشاوره از عینک ساز شیشه و عدسی طبی مناسب برای کودک را انتخاب کنید.

عدسی هویا

از بهترین لنز عینک طبی استفاده کنید

تقریباً به تمامی جوانب ظاهری انتخاب عینک طبی پرداختیم و نشان دادیم که فرزند شما می‌تواند چه عکس العمل هایی نسبت به هر کدام از این گزینه‌ها داشته باشد. اما یکی از بزرگترین چالش‌هایی که هنوز پاسخی برای آن نداده‌ایم، انتخاب بهترین مارک عدسی عینک طبی است که تا حدود زیادی به بحث تخصصی و شناخت شما از این لنزها بستگی دارد.

شما به بازار مراجعه می‌کنید برندهای مختلفی مانند Essilor، ASAHI، BBGR، HOYA و ZEISS را در اختیار دارید که هر کدام از آنها لنزهایی با کیفیت متفاوت و با جنس‌های متفاوت تولید می‌کنند. انتخاب بین این برندها به میزان شناخت شما از آنها بستگی دارد و بررسی‌های بیشتر را باید به کمک عینک فروشی و به کمک چشم پزشکان انجام دهید.

در کنار این موضوع، نوع لنز عینک طبی نیز اهمیت دارد که برخی از آنها آنتی رفلکس سفید، برخی آنتی رفلکس عینک فتوکرومیک، برخی عدسی پلی کربنات و برخی نیز لنز عدسی نشکن هستند. انتخاب هر کدام از این جنس‌ها نیز برای شما چالش مهمی است که در کنار برند لنز طبی و انتخاب فریم عینک باید به آن توجه داشته باشید.

از کجا عینک خوب بخریم

تا اینجا تمامی موارد لازم برای انتخاب عینک طبی برای فرزندان شما در محدوده‌های سنی مختلف معرفی کردیم. حالا با ما باشید تا یکی از بهترین فروشگاههای عینک طبی و لنز طبی را به شما معرفی کنیم. شرکت بینا اپتیک به دلیل سابقه ۵۹ ساله خود در عرضه و فروش عینک‌های طبی و عینک‌های آفتابی، یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که می‌توانید از تجربیات آنها استفاده کنید.

در شرکت بینا اپتیک، گروهی از افراد متخصص در حال فعالیت هستند که به شما در انتخاب لنز طبی، لنز رنگی، عینک طبی، عینک آفتابی، انواع عدسی‌ها و سایر لوازم جانبی مربوط به هر عینک فروشی کمک می‌کنند. از دیگر مزایای گروه بینا اپتیک می‌توان به فراهم آمدن امکان خرید اینترنتی و خرید حضوری محصولات چشم پزشکی اشاره کرد. برای این کار به راحتی می‌توانید به آدرس وب سایت این شرکت مراجعه کنید و از آنها در مورد گزینه‌های مختلف کسب اطلاع کنید.

همه آنچه که باید در مورد عینک بچه گانه بدانید !

نکاتی که در مورد سلامت چشم کودکان باید بدانید[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

دیدگاهتان را بنویسید